Public contract: Nákup kancelářských potřeb 2022 – 2023 (Elektronický katalog III.)

Information on public contract

procurement procedure phase Cancelled (archived)
Contract/contest was canceled.
DBID: 587
System number: P22V00000070
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Vyhrazený DNS pro provozní potřeby ÚJF (drogerie a kancelářské zboží) 2019 -2023
Date of commence: 07.09.2022
Tender submit to: 27.09.2022 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup kancelářských potřeb 2022 – 2023 (Elektronický katalog III.)
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka standardních kancelářských potřeb, a to průběžně v období trvání smlouvy, tj. od účinnosti smlouvy do 30. 04. 2023, dle požadavků specifikovaných zadavatelem technickými a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou přílohou této výzvy.
Reálně uskutečněný rozsah jednotlivých nákupů vybraných položek (v rámci dílčích objednávek) bude vždy vycházet z aktuálních potřeb zadavatele v průběhu trvání smlouvy.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 450 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Středočeský kraj

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Contact

Responsible public procurement

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

List of tenderers