Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Nákup kancelářských potřeb 2022 – 2023 (Elektronický katalog III.)
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka standardních kancelářských potřeb, a to průběžně v období trvání smlouvy, tj. od účinnosti smlouvy do 30. 04. 2023, dle požadavků specifikovaných zadavatelem technickými a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou přílohou této výzvy.
Reálně uskutečněný rozsah jednotlivých nákupů vybraných položek (v rámci dílčích objednávek) bude vždy vycházet z aktuálních potřeb zadavatele v průběhu trvání smlouvy.
Místo plnění: Středočeský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)
Kontakt: Lucie Smolová
e-mail: smolova@ujf.cas.cz
tel: 266 173 252
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: zakázka v DNS zahájená výzvou
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 27.09.2022 09:00
Datum zahájení: 07.09.2022 10:08
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: