Public contract: Nákup kancelářských potřeb 2022-2023 - Elektronický katalog

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 592
System number: P22V00000075
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Vyhrazený DNS pro provozní potřeby ÚJF (drogerie a kancelářské zboží) 2019 -2023
Date of commence: 30.09.2022
Tender submit to: 11.10.2022 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nákup kancelářských potřeb 2022-2023 - Elektronický katalog
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka standardních kancelářských potřeb, a to průběžně v období trvání smlouvy, tj. od účinnosti smlouvy do 30. 06. 2023, dle požadavků specifikovaných zadavatelem technickými a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou přílohou této výzvy.
Reálně uskutečněný rozsah jednotlivých nákupů vybraných položek (v rámci dílčích objednávek) bude vždy vycházet z aktuálních potřeb zadavatele v průběhu trvání smlouvy.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 450 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Středočeský kraj

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Contact

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

  • Employment of people disadvantaged in the labor market
    • Zakázka je vyhlášena ve vyhrazeném DNS dle § 38 ZZVZ, tj. s účastí pouze dodavatelů splňujících podmínku zaměstnávání na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
  • Promoting dignified working conditions
    • Aspekty podpory důstojných pracovních podmínek jsou zohledněny v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Fair contractors relations
    • Problematika dodržování férových dodavatelských vztahů je zohledněna v obchodních podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Support for environmentally friendly solutions
    • Problematika podpory ekologicky šetrných řešení je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
      Zadavatel požaduje u dodávky kancelářského papíru doložit:
      - že papír neobsahuje přinejmenším elementární chlór (ECF), nebo že se jedná o papír zcela bez chlóru (TCF);
      - nebo že se jedná o papír z ekologicky přijatelného, sociálně přínosného a ekonomicky životaschopného obhospodařování lesů (FSC nebo PEFC, atd.).

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

No records to display.

URL addresses

Contract performance