Veřejná zakázka: Nákup kancelářských potřeb 2022-2023 - Elektronický katalog

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 592
Systémové číslo: P22V00000075
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Vyhrazený DNS pro provozní potřeby ÚJF (drogerie a kancelářské zboží) 2019 -2023
Datum zahájení: 30.09.2022
Nabídku podat do: 11.10.2022 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup kancelářských potřeb 2022-2023 - Elektronický katalog
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka standardních kancelářských potřeb, a to průběžně v období trvání smlouvy, tj. od účinnosti smlouvy do 30. 06. 2023, dle požadavků specifikovaných zadavatelem technickými a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou přílohou této výzvy.
Reálně uskutečněný rozsah jednotlivých nákupů vybraných položek (v rámci dílčích objednávek) bude vždy vycházet z aktuálních potřeb zadavatele v průběhu trvání smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 450 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Středočeský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • IČO: 61389005
  • Poštovní adresa:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-031358

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky