Public contract: Dodávka kancelářského, dílenského a laboratorního nábytku – II.

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 693
System number: P23V00000068
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na nábytek 2017 - 2024
Date of commence: 30.10.2023
Tender submit to: 10.11.2023 08:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávka kancelářského, dílenského a laboratorního nábytku – II.
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka kancelářského nábytku, dílenského stolu a laboratorní židle na dovybavení pracovišť ÚJF, jejichž přesný výčet včetně specifikace požadovaného množství je uveden v Příloze k návrhu Kupní smlouvy – Technická specifikace.
Předmět plnění tvoří:
a) doprava zboží do místa plnění,
b) montáž nábytku dohromady, bez montáže polic na zeď,
c) ekologická likvidace obalového materiálu,
d) poskytování záručního servisu včetně dodávky potřebných náhradních dílů po celou dobu záruční lhůty.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 44 900 Kč without VAT

Place of performance

  • Středočeský kraj

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Contact

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

  • Promoting dignified working conditions
    • Aspekty podpory důstojných pracovních podmínek jsou zohledněny v obchodních podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Support for environmentally friendly solutions
    • Problematika podpory ekologicky šetrných řešení je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. lowest tender price CZK without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

Forms

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://ezak.ujf.cas.cz/vz00000693

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
B - CREDIT s.r.o. 60066091 Czech Republic No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 21.11.2023

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
B - CREDIT s.r.o. 60066091 Czech Republic 44 500,00 53 845,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.