Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, na dodávky kancelářských potřeb a vybavení pro rok 2023 až 2025, které budou probíhat průběžně v období od účinnosti dohody do 31. 12. 2025, nebo do vyčerpání maximálního limitu rámcové dohody 1,8 mil. Kč bez DPH.
Přesný výčet zboží je popsán v příloze č. 1 této Výzvy, Technická specifikace.
Reálně uskutečněný rozsah plnění bude vycházet z aktuálních potřeb Zadavatele v průběhu trvání rámcové dohody.
Zakázka je vyhlášena s výhradou dle § 38 ZZVZ, tj. s účastí pouze dodavatelů zaměstnávajících na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídek | Zadávací dokumentace - hlavní dokument | Výzva.pdf | 795.15 KB |
Příloha č. 1 k Rámcové dohodě - Technická specifikace | Technické podmínky | Příloha č. 1_k Rámcové dohodě_Technická specifikace.xls | 249.50 KB |
Příloha č. 2 - návrh Rámcové dohody | Obchodní podmínky | Příloha č. 2_návrh Rámcové dohody.docx | 151.40 KB |
Příloha č. 3 - Krycí list | Průvodní dokument k nabídce | Příloha č. 3_Krycí list.doc | 345.50 KB |
Příloha č. 4 - Konsolidované čestné prohlášení | Kvalifikace, poddodavatelé, EU Legislativa. | Příloha č. 4_Konsolidované čestné prohlášení.docx | 30.90 KB |