Public contract: Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb a vybavení 2023 - 2025

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 679
System number: P23V00000054
Date of commence: 14.09.2023
Tender submit to: 26.09.2023 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb a vybavení 2023 - 2025
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract for the framework agreement.

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, na dodávky kancelářských potřeb a vybavení pro rok 2023 až 2025, které budou probíhat průběžně v období od účinnosti dohody do 31. 12. 2025, nebo do vyčerpání maximálního limitu rámcové dohody 1,8 mil. Kč bez DPH.
Přesný výčet zboží je popsán v příloze č. 1 této Výzvy, Technická specifikace.
Reálně uskutečněný rozsah plnění bude vycházet z aktuálních potřeb Zadavatele v průběhu trvání rámcové dohody.

Zakázka je vyhlášena s výhradou dle § 38 ZZVZ, tj. s účastí pouze dodavatelů zaměstnávajících na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: VZMR v otevřené výzvě (mimo režim Zákona)
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 000 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Středočeský kraj

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Contact

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

  • Employment of people disadvantaged in the labor market
    • Zakázka je vyhlášena s výhradou dle § 38 ZZVZ, tj. s účastí pouze dodavatelů splňujících podmínku zaměstnávání na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
  • Promoting dignified working conditions
    • Aspekty podpory důstojných pracovních podmínek jsou zohledněny v obchodních podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Support for environmentally friendly solutions
    • Problematika podpory ekologicky šetrných řešení je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

 

Overview of public documents

Forms

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Czech Republic No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 09.10.2023


Result is establishment of a framework agreement.
Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Czech Republic

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.