Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb a vybavení 2023 - 2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 679
Systémové číslo: P23V00000054
Datum zahájení: 14.09.2023
Nabídku podat do: 26.09.2023 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb a vybavení 2023 - 2025
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, na dodávky kancelářských potřeb a vybavení pro rok 2023 až 2025, které budou probíhat průběžně v období od účinnosti dohody do 31. 12. 2025, nebo do vyčerpání maximálního limitu rámcové dohody 1,8 mil. Kč bez DPH.
Přesný výčet zboží je popsán v příloze č. 1 této Výzvy, Technická specifikace.
Reálně uskutečněný rozsah plnění bude vycházet z aktuálních potřeb Zadavatele v průběhu trvání rámcové dohody.

Zakázka je vyhlášena s výhradou dle § 38 ZZVZ, tj. s účastí pouze dodavatelů zaměstnávajících na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: VZMR v otevřené výzvě (mimo režim Zákona)
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 000 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Středočeský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • IČO: 61389005
  • Poštovní adresa:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-031358

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky