Veřejná zakázka: Nákup kancelářských potřeb 2022 - Elektronický katalog

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zrušeno (v archivu)
Zakázka/soutěž byla zrušena.
DBID: 506
Systémové číslo: P21V00000086
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Vyhrazený DNS pro provozní potřeby ÚJF (drogerie a kancelářské zboží) 2019 -2023
Datum zahájení: 19.11.2021
Nabídku podat do: 03.12.2021 09:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup kancelářských potřeb 2022 - Elektronický katalog
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Nákup kancelářských potřeb 2022 - Elektronický katalog

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 600 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Středočeský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • IČO: 61389005
  • Poštovní adresa:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-031358

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Zaměstnávání osob znevýhodněných na trhu práce
    • Zakázka je vyhlášena ve vyhrazeném DNS dle § 38 ZZVZ, tj. s účastí pouze dodavatelů splňujících podmínku zaměstnávání na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Aspekty podpory důstojných pracovních podmínek jsou zohledněny v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Problematika dodržování férových dodavatelských vztahů je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Problematika podpory ekologicky šetrných řešení je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
      Zadavatel požaduje u dodávky kancelářského papíru doložit:
      - že papír neobsahuje přinejmenším elementární chlór (ECF), nebo že se jedná o papír zcela bez chlóru (TCF);
      - nebo že se jedná o papír z ekologicky přijatelného, sociálně přínosného a ekonomicky životaschopného obhospodařování lesů (FSC nebo PEFC, atd.).

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.ujf.cas.cz/vz00000506

Seznam účastníků