DBID:
94
Systémové číslo:
P19V00000001 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb 2018 -2020
Datum zahájení:
04.01.2019
Nabídku podat do:
17.01.2019 14:30
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
- Název: Dodávky kancelářských potřeb 001/19 pro ÚŘ, THS a OTF
- Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu:
nákup běžných kancelářských potřeb pro úsek ředitele, technicko hospodářskou správu a oddělení teoretické fyziky
Postup zadání, předpokládaná hodnota
-
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
-
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
- Předpokládaná hodnota:
15 000 Kč bez DPH
Zadavatel
- Úřední název: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
- IČO: 61389005
- Poštovní adresa:
Hlavní 130/Hlavní 130
25068 Husinec - Řež
- Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-031358
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)
Kontakt
Žádné záznamy k zobrazení.
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Zadávací dokumentace - soubory ke stažení
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Žádné dokumenty k zobrazení.