Public contract: Kancelářské potřeby a drogerie pro ÚJF 02/21

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 441
System number: P21V00000021
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Vyhrazený DNS pro provozní potřeby ÚJF (drogerie a kancelářské zboží) 2019 -2023
Date of commence: 08.04.2021
Tender submit to: 20.04.2021 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Kancelářské potřeby a drogerie pro ÚJF 02/21
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je zakoupení provozních potřeb pro jednotlivá pracoviště zadavatele.
Předmět plnění dále tvoří:
a) dovoz na místo určení,
b) rozdělení zboží podle čísel objednávek (viz příloha ke Kupní smlouvě – Technická specifikace),
c) poskytování záručního servisu po dobu záruční lhůty.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 48 772 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Contact

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

  • Employment of people disadvantaged in the labor market
    • Zakázka je vyhlášena ve vyhrazeném DNS dle § 38 ZZVZ, tj. s účastí pouze dodavatelů splňujících podmínku zaměstnávání na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
  • Promoting dignified working conditions
    • Aspekty podpory důstojných pracovních podmínek jsou zohledněny v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Fair contractors relations
    • Problematika dodržování férových dodavatelských vztahů je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Support for environmentally friendly solutions
    • Problematika podpory ekologicky šetrných řešení je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
      Zadavatel požaduje u dodávky kancelářského papíru doložit:
      - že papír neobsahuje přinejmenším elementární chlór (ECF), nebo že se jedná o papír zcela bez chlóru (TCF);
      - nebo že se jedná o papír z ekologicky přijatelného, sociálně přínosného a ekonomicky životaschopného obhospodařování lesů (FSC nebo PEFC, atd.).

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. lowest tender price CZK without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://ezak.ujf.cas.cz/vz00000441

Contract performance