Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky nábytku pro potřeby UJF, zejména pro Útvar ředitele, jehož přesný výčet včetně specifikace a požadovaného množství je uveden v Příloze návrhu Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy.
Předmět plnění dále tvoří:
a) dovoz z výroby na místo určení, nastěhování do kanceláří,
b) dodávka zboží vč. kompletní instalace a montáže a likvidace obalů,
c) poskytování záručního servisu včetně dodávky potřebných náhradních dílů po celou dobu záruční lhůty, která je nejméně 24 měsíců.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
výzva | Vyzva_UR.pdf | 2.30 MB | |
Příloha 1 - kupní smlouva | Příloha 1_Kupni smlouva.docx | 181.55 KB | |
Příloha 2 - Krycí list nabídky | Příloha 2_Kryci list nabidky.docx | 145.55 KB | |
Příloha 3 - Situační plán | Situační plánek - nábytek.pdf | 168.57 KB |
No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Protokol o otevírání nabídek | Protokol o otevírání nabídek - s podpisem.pdf | 134.38 KB | |
Oznámení o výběru | Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky s podpisem.pdf | 125.92 KB | |
písemná zpráva zadavatele | Pisemna zprava zadavatele.pdf | 587.98 KB | |
registr smluv | registr_smluv_smlouva_5167068. pdf | 123.77 KB |
URL title | URL address | Action |
---|---|---|
URL of the public contract in E-ZAK | https://ezak.ujf.cas.cz/vz00000003 |