Public contract: Nábytek pro ÚJF, detašované pracoviště ODZ 001 - 2018

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2
System number: P18V00000001
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na nábytek 2017 - 2024
Date of commence: 11.01.2018
Tender submit to: 25.01.2018 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Nábytek pro ÚJF, detašované pracoviště ODZ 001 - 2018
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky nábytku pro potřeby UJF, zejména pro detašované pracoviště ODZ, jehož přesný výčet včetně specifikace a požadovaného množství je uveden v Příloze návrhu Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy.
Předmět plnění dále tvoří:
a) dovoz z výroby na místo určení, nastěhování do kanceláří,
b) dodávka zboží vč. kompletní instalace a montáže a likvidace obalů,
c) poskytování záručního servisu včetně dodávky potřebných náhradních dílů po celou dobu záruční lhůty, která je nejméně 24 měsíců.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 64 800 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
22.01.2018 14:15 explanation, completion, changes of procurement documents Viktorie Dašková Explanation / Completion / Changes of procurement documents    

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Cena CZK less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance