Veřejná zakázka: Nábytek pro ÚJF, detašované pracoviště ODZ 001 - 2018

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 2
Systémové číslo: P18V00000001
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na nábytek 2017 - 2024
Datum zahájení: 11.01.2018
Nabídku podat do: 25.01.2018 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nábytek pro ÚJF, detašované pracoviště ODZ 001 - 2018
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky nábytku pro potřeby UJF, zejména pro detašované pracoviště ODZ, jehož přesný výčet včetně specifikace a požadovaného množství je uveden v Příloze návrhu Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy.
Předmět plnění dále tvoří:
a) dovoz z výroby na místo určení, nastěhování do kanceláří,
b) dodávka zboží vč. kompletní instalace a montáže a likvidace obalů,
c) poskytování záručního servisu včetně dodávky potřebných náhradních dílů po celou dobu záruční lhůty, která je nejméně 24 měsíců.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 64 800 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • IČO: 61389005
  • Poštovní adresa:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-031358

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky