Contract: Dodávka UPS a příslušenství pro ÚJF

Contract information

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 653
System number: P23V00000028
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na dodávky IT příslušenství, AV techniky, tiskáren a dalšího souvisejícího zboží pro rok 2022–2023
Date of commence: 18.05.2023
Tender submit to: 29.05.2023 10:00

Title, type and description of contract

  • Title: Dodávka UPS a příslušenství pro ÚJF
  • Contract type: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka UPS a příslušenství, zejména baterií pro UPS, rack PDU a externího (flash) disku, vše pro potřeby UJF, jejichž specifikace je uvedena v Příloze ke Kupní smlouvě – Technická specifikace.
Předmět plnění tvoří:
a) dodání zboží dle technické specifikace uvedené v Příloze č. 1 ke Kupní smlouvě – Technická specifikace předmětu plnění;
b) dodání zboží prodávajícím do místa určení;
c) poskytování záručního servisu, včetně dodávky náhradních dílů po celou záruční dobu.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Contract regime: not under the Act regime
  • Estimated value: 44 200 Kč without VAT

Place of performance

  • Středočeský kraj

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Contact

Responsible public procurement

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. lowest tender price CZK without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 

Overview of public documents

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://ezak.ujf.cas.cz/vz00000653

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
ALFACOM CZECH s.r.o. 28508653 Czech Republic No
B2C, s.r.o. 27957705 Czech Republic No
Scenario s.r.o. 29462177 Czech Republic No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 01.06.2023

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
B2C, s.r.o. 27957705 Czech Republic 38 380,00 46 439,80

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.