Veřejná zakázka: Dodávky kancelářských potřeb pro jednotlivá oddělení ÚJF 002 – 2018

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 20
Systémové číslo: P18V00000028
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb 2018 -2020
Datum zahájení: 10.08.2018
Nabídku podat do: 23.08.2018 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávky kancelářských potřeb pro jednotlivá oddělení ÚJF 002 – 2018
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb pro UJF, zejména pro jednotlivá pracoviště, jejichž adresy, přesný výčet včetně specifikace a požadovaného množství jsou uvedené v Příloze č. 1 této Výzvy – Technická specifikace dodávaného zboží.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 43 300 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • IČO: 61389005
  • Poštovní adresa:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-031358

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky