Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, na dodávky kancelářských potřeb a vybavení pro rok 2023 až 2025, které budou probíhat průběžně v období od účinnosti dohody do 31. 12. 2025, nebo do vyčerpání maximálního limitu rámcové dohody 1,8 mil. Kč bez DPH.
Přesný výčet zboží je popsán v příloze č. 1 této Výzvy, Technická specifikace.
Reálně uskutečněný rozsah plnění bude vycházet z aktuálních potřeb Zadavatele v průběhu trvání rámcové dohody.
Zakázka je vyhlášena s výhradou dle § 38 ZZVZ, tj. s účastí pouze dodavatelů zaměstnávajících na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Zveřejnění Rámcové dohody v Registru smluv | Registr smluv.pdf | 42.81 KB |