Contract: Dodávka UPS a příslušenství pro ÚJF

Contract information

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 653
System number: P23V00000028
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na dodávky IT příslušenství, AV techniky, tiskáren a dalšího souvisejícího zboží pro rok 2022–2023
Date of commence: 18.05.2023
Tender submit to: 29.05.2023 10:00

Title, type and description of contract

  • Title: Dodávka UPS a příslušenství pro ÚJF
  • Contract type: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka UPS a příslušenství, zejména baterií pro UPS, rack PDU a externího (flash) disku, vše pro potřeby UJF, jejichž specifikace je uvedena v Příloze ke Kupní smlouvě – Technická specifikace.
Předmět plnění tvoří:
a) dodání zboží dle technické specifikace uvedené v Příloze č. 1 ke Kupní smlouvě – Technická specifikace předmětu plnění;
b) dodání zboží prodávajícím do místa určení;
c) poskytování záručního servisu, včetně dodávky náhradních dílů po celou záruční dobu.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Contract regime: not under the Act regime
  • Estimated value: 44 200 Kč without VAT

Place of performance

  • Středočeský kraj

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Contact

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

  • Promoting dignified working conditions
    • Aspekty podpory důstojných pracovních podmínek jsou zohledněny v obchodních podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Benefit for the local economy, community
    • Přínos a podpora účasti malých a středních podniků je respektována při nastavení veřejné zakázky a též zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Support for environmentally friendly solutions
    • Problematika podpory ekologicky šetrných řešení je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. lowest tender price CZK without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://ezak.ujf.cas.cz/vz00000653

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
ALFACOM CZECH s.r.o. 28508653 Czech Republic No
B2C, s.r.o. 27957705 Czech Republic No
Scenario s.r.o. 29462177 Czech Republic No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 01.06.2023

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
B2C, s.r.o. 27957705 Czech Republic 38 380,00 46 439,80

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.