Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a montáž typového i atypického kancelářského nábytku a interiérového vybavení do budov UJF Řež.
Jedná se o typový nábytek, který je před objednáním nutné nechat schválit objednatelem (kontaktní osoba určitého pracoviště). U jednotlivých prvku atypického nábytku je před objednáním nutné nechat zhotovit návrh a nechat odsouhlasit objednatelem (kontaktní osoba pracoviště).
Specifikace předmětu dodání je uvedena v Příloze – Vzorový text Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy.
Předmět plnění dále tvoří:
a) dovoz z výroby na místo určení, nastěhování do kanceláří,
b) dodávka zboží vč. kompletní instalace a montáže a likvidace obalů,
c) poskytování záručního servisu včetně dodávky potřebných náhradních dílů po celou dobu záruční lhůty, která je nejméně 24 měsíců.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)