Contract: Úklidové a čistící prostředky pro ÚJF 05/21

Contract information

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 507
System number: P21V00000087
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na drogerii a pracovní oděvy 2021 - 2024
Date of commence: 02.12.2021
Tender submit to: 13.12.2021 10:00

Title, type and description of contract

  • Title: Úklidové a čistící prostředky pro ÚJF 05/21
  • Contract type: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka běžných čistících a úklidových prostředků pro dovybavení pracovišť Zadavatele, jejichž specifikace je uvedena v Příloze návrhu Kupní smlouvy – Technická specifikace.

Předmět plnění dále tvoří:
a) dodání zboží prodávajícím do místa určení;
b) rozdělení zboží, v rámci jedné dodávky, podle čísel objednávek (viz příloha ke Kupní smlouvě);
c) poskytování záručního servisu, včetně dodávky náhradních dílů po celou záruční dobu.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Contract regime: not under the Act regime
  • Estimated value: 46 290 Kč without VAT

Place of performance

  • Středočeský kraj

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Contact

Responsible public procurement

Application of responsible public procurement rules.

  • Promoting dignified working conditions
    • Aspekty podpory důstojných pracovních podmínek jsou zohledněny v obchodních podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Benefit for the local economy, community
    • Aspekty podpory místní ekonomiky jsou zohledněny v samotném nastavení zakázky v rámci DNS.
  • Fair contractors relations
    • Problematika dodržování férových dodavatelských vztahů je zohledněna v obchodních podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Support for environmentally friendly solutions
    • Problematika podpory ekologicky šetrných řešení je zohledněna v obchodních podmínkách této zadávací dokumentace.

Subject items

No records to display.

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. lowest tender price CZK without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Zveřejnění kupní smlouvy v Registru smluv Dokument PDF Registr smluv.pdf 1,017.14 KB

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://ezak.ujf.cas.cz/vz00000507

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
Pavel Och 71343547 Czech Republic No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 15.12.2021

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
Pavel Och 71343547 Czech Republic 52 718,55 63 789,45

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.