Veřejná zakázka: Nákup kancelářských potřeb 2021 – Elektronický katalog

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno (v archivu)
Zakázka byla zadána.
DBID: 449
Systémové číslo: P21V00000029
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Vyhrazený DNS pro provozní potřeby ÚJF (drogerie a kancelářské zboží) 2019 -2023
Datum zahájení: 24.05.2021
Nabídku podat do: 31.05.2021 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Nákup kancelářských potřeb 2021 – Elektronický katalog
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka standardních kancelářských potřeb (dále také „zboží“) pro zadavatele, a to průběžně v období trvání smlouvy, tj. od účinnosti smlouvy do 31.12.2021, dle požadavků specifikovaných zadavatelem technickými a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou přílohou této výzvy. Reálně uskutečněný rozsah jednotlivých nákupů vybraných položek (v rámci dílčích objednávek) bude vždy vycházet z aktuálních potřeb zadavatele v průběhu trvání smlouvy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: zakázka v DNS zahájená výzvou
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 350 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Středočeský kraj

Zadavatel

  • Úřední název: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • IČO: 61389005
  • Poštovní adresa:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-031358

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Kontakt

Odpovědné veřejné zadávání

Uplatnění pravidel odpovědného veřejného zadávání.

  • Zaměstnávání osob znevýhodněných na trhu práce
    • Zakázka je vyhlášena ve vyhrazeném DNS dle § 38 ZZVZ, tj. s účastí pouze dodavatelů splňujících podmínku zaměstnávání na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
  • Podpora důstojných pracovních podmínek
    • Aspekty podpory důstojných pracovních podmínek jsou zohledněny v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Férové dodavatelské vztahy
    • Problematika dodržování férových dodavatelských vztahů je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
  • Podpora ekologicky šetrných řešení
    • Problematika podpory ekologicky šetrných řešení je zohledněna v obchodních a jiných podmínkách této zadávací dokumentace.
      Zadavatel požaduje u dodávky kancelářského papíru doložit:
      - že papír neobsahuje přinejmenším elementární chlór (ECF), nebo že se jedná o papír zcela bez chlóru (TCF);
      - nebo že se jedná o papír z ekologicky přijatelného, sociálně přínosného a ekonomicky životaschopného obhospodařování lesů (FSC nebo PEFC, atd.).

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://ezak.ujf.cas.cz/vz00000449

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Vyloučen
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Česká republika Ne
KODEX Hořovice s.r.o. 25134108 Česká republika Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 01.07.2021

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
Bartoň a Partner s.r.o. 26810093 Česká republika 244 968,30 296 411,64

Skutečně uhrazená cena

Stav: Plnění smlouvy ukončeno 31.12.2021
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2021 86 226,06 104 333,54