Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka standardních kancelářských potřeb (dále také „zboží“) pro zadavatele, a to průběžně v období trvání smlouvy, tj. od účinnosti smlouvy do 31.12.2021, dle požadavků specifikovaných zadavatelem technickými a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou přílohou této výzvy. Reálně uskutečněný rozsah jednotlivých nákupů vybraných položek (v rámci dílčích objednávek) bude vždy vycházet z aktuálních potřeb zadavatele v průběhu trvání smlouvy.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídek | Výzva k podání nabídek.pdf | 377.14 KB | |
Příloha č. 1 - Elektronický katalog | Příloha č.1 - Kancelářské potřeby -elektr.katalog.xls | 217.50 KB | |
Příloha č. 2 - Návrh_Smlouva o dodávkách | Příloha č. 2 - Návrh_Smlouva o dodávkách.docx | 72.11 KB | |
Příloha č. 3 Čestné prohlášení | Příloha č. 3 - vzor Čestného prohlášení.doc | 419.00 KB |
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Zveřejnění kupní smlouvy v Registru smluv | Zveřejnění v registru smluv.pdf | 61.57 KB |