DBID: 434
Systémové číslo: P21V00000014 Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Dynamický nákupní systém:
Dynamický nákupní systém na nábytek
Datum zahájení:
17.03.2021
Nabídku podat do:
29.03.2021 10:00
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a montáž kancelářského nábytku na dovybavení pracovišť ÚJF, jehož přesný výčet včetně specifikace požadovaného množství je uveden v Příloze k návrhu Kupní smlouvy – Technická specifikace. Před zahájením zakázky doporučujeme zaměřit nábytek v sídle Zadavatele.
Předmět plnění tvoří:
a) zaměření v sídle Zadavatele,
b) doprava zboží do místa plnění,
c) instalace/montáž,
d) uvedení zboží do provozu včetně ověření jeho funkčnosti,
e) likvidace obalového materiálu,
f) poskytování záručního servisu včetně dodávky potřebných náhradních dílů po celou dobu záruční lhůty.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
180 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Praha
Zadavatel
Úřední název: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
IČO: 61389005
Poštovní adresa: Hlavní 130/Hlavní 130
25068 Husinec - Řež
Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2018-031358
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)
Zadavatel při zadávání této veřejné zakázky posoudil možnosti uplatnění aspektů sociálně odpovědného zadávání, konkrétně zaměstnávání osob znevýhodněných na trhu práce a konstatuje, že při vytváření zadávacích podmínek včetně způsobu hodnocení nabídek a pravidel pro výběr dodavatele veřejné zakázky nebylo možné jeho použití.
Podpora důstojných pracovních podmínek
Aspekty společensky odpovědného zadávání jsou zohledněny v obchodních a jiných smluvních podmínkách této zadávací dokumentace.
Férové dodavatelské vztahy
Jako podmínkou účastí dodavatelů v zadávacím řízení je prohlášení účastníka o zajištění legálního zaměstnávání, férových a důstojných pracovních podmínek, zajištění odpovídající úrovně bezpečnosti práce pro všechny osoby, které se budou na plnění předmětu veřejné zakázky podílet.
Podpora ekologicky šetrných řešení
V rámci environmentálně odpovědného zadávání zadavatel stanovil, že veřejná zakázka je zadávána elektronicky, stejně jako veškeré ostatní úkony. Dokumenty zadavatele budou vždy, pokud to bude možné, pořizovány elektronicky tak, aby se minimalizovala potřeba tištěných výstupů. Zadavatel současně zohlednil environmentálně odpovědné zadávání, když v obchodních podmínkách stanovil podmínku, že je dodavatel při realizaci předmětu plnění veřejné zakázky povinen dodržet platné technické normy a ekologické požadavky a veškeré použité obaly budou šetrné k životnímu prostředí.