Public contract: Dodávky kancelářských potřeb pro ÚJF, pracoviště ODZ 001 – 2018

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 19
System number: P18V00000027
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Dynamic purchasing system:
Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb 2018 -2020
Date of commence: 10.08.2018
Tender submit to: 21.08.2018 11:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Dodávky kancelářských potřeb pro ÚJF, pracoviště ODZ 001 – 2018
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb pro UJF, zejména pro pracoviště ODZ, jehož přesný výčet včetně specifikace a požadovaného množství je uveden v Příloze návrhu Kupní smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 této Výzvy.
Celkové náklady na dodání zboží prodávajícím do místa určení (převzetí), náklady, jako jsou potřebné poplatky, daně, cla a náklady záručního servisu jsou na straně prodávajícího.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: contract in DPS commenced by invitation
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 6 160 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Ústav jaderné fyziky AV ČR, v. v. i.
  • CRN: 61389005
  • Postal address:
    Hlavní 130/Hlavní 130
    25068 Husinec - Řež
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2018-031358

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.ujf.cas.cz)

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Evaluation of the tenders

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance